átváltás akadálymentes nézetre
1. kép

Részletes adatlap

  Fazekas Róbert intézményvezető

  történelem-földrajz

Végzettsége(i): középiskolai tanár
Végzettségét szerezte (egyetem, főiskola megnevezése): KLTE BTK
Jelen tanévben tanított tárgy(ai): történelem, földrajz
Iskolánk dolgozója: 1993. szeptember 1-e óta
Középiskoláját végezte (középiskola megnevezése): Földes Ferenc Gimnázium
Egyéb szakmai tevékenysége: Földrajz szaktanácsadó, ME történelem vezető tanár Digitális Középiskola történelem és társadalomismeret tantárgygondozó
Publikációi: Pályázatok: 1994. Dokumentumgyűjtemény feldolgozást segítő mintaelemzésekkel és segítő kérdésekkel a történelem tanításához a 9 – 12. évfolyam számára (teamben) KOMA (kézirat) 1998. A történelemtanítás módszerei és időszerű kérdései ME BTK- NTTSZ. (Oktatói pályázat) 1999. EU-s ismeretek tanításához segédanyagok készítése KOMA (Digitális publikáció) 2002. Borsod vármegye kistelepülései az Interneten KOMA (Digitális publikáció) 2004. Észak-Magyarország Történelmi Kronológiája Pro Renovanda (kézirat) 2010. Európai Kör működtetése Oktatásért Közalapítvány 2011. Roma tehetségekért Oktatásért Közalapítvány Konferencia előadások: 2000. Hogyan tanítsunk az Európai Unióról középfokú oktatási intézményekben? Budapest, Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem 2001. Eu-s ismeretek oktatásának módszerei tanártovábbképzés és konferencia Keszthely, Keszthelyi Európai Információs Pont 2007. A történelem tanítás digitális eszközei és módszerei előadás és workshop Budapest, Tudás Háza A társadalomismeret és etika tanításának digitális eszközei és módszerei előadás és workshop Budapest, Tudás Háza 2008. Tehetséggondozás és felzárkóztatás módszerei digitális eszközökkel a történelemtanításban. Tehetséggondozó Középiskolák Országos Konferenciája, Bonyhád. 2009. Demokratikus szemlélet erősítése érdekében szervezett nemzetközi ifjúsági projektek szervezése, és a programban szereplő diákok felkészítése. (Elhangzott a Szociális és Munkaügyi Minisztérium “Az év mintaprojektje” című konferenciáján) Change of Regime in Hungary The economic and social preconditions for the formation of plural democracy based on market economy Lecture on the celebration of modern Polish democracy in the ceremonial session of Silesian Provincial Parliament 4th June 2009 (A magyarországi rendszerváltás A piacgazdaságra épülő többpárti demokrácia létrejöttének néhány gazdasági és társadalmi előzménye) Előadás a modern demokrácia lengyel ünnepén, a Sziléziai Tartományi Parlamentben tartott ünnepi ülésen 2009. június 4.) 2013. Migrációról a középfokú oktatásban. Elhangzott a Miskolci Egyetem BTK szervezésében lezajlott Migráció és Nyelv konferencián Publikációk lektorálások: 1992. Duna-Tisza közi talajok széleróziós vizsgálata szélcsatornában TDK dolgozat arany minősítés, publikációra átdolgozás nélkül ajánlott. Tálas Enikő – Fazekas Róbert, Debrecen KLTE 1993. Duna-Tisza közi talajok széleróziós vizsgálata szélcsatornában száraz és nedves talajokon Szakdolgozat Tálas Enikő – Fazekas Róbert, Debrecen KLTE Borsod-Abaúj-Zemplén megye választási körzeteinek gazdasági-társadalmi jellemzői MTA RKK Miskolci Kutató 1994 – 1997 – 2003. A Földes Ferenc Gimnázium helyi tanterve történelem, társadalomismeret és földrajz tantárgyakból. 1999. Az Arany János Tehetséggondozó Program történelem és társadalomismeret tanterve 2000. Európáról módszeresen Tanári kézikönyv Külügyminisztérium, Budapest 2002. Miskolc, segédkönyv a Hon –és népismeret tanításához (In: Miskolc természeti jellemzői) Miskolc, BAZ megyei Levéltár 2004. BAZ megye könyv Tanári Kézikönyv a Hon –és népismeret tanításához (in: Borsod-Abaúj-Zemplén megye természeti adottságai - Borsod-Abaúj-Zemplén megye tárgyi népművészete - Borsod-Abaúj-Zemplén megye gazdasági és társadalmi állapota az EU-hoz csatlakozás előtt. Internetes publikációk: 2003. Történelem a 9. évfolyam számára. Digitális tananyag a Digitális Középiskola számára IKM – Innocenter KHT – ME – Földes Ferenc Gimnázium Társadalomismeret a 9. évfolyam számára. Digitális tananyag a Digitális Középiskola számára IKM – Innocenter KHT – ME – Földes Ferenc Gimnázium Történelem gyakorló -és vizsgafeladat-gyűjtemény a Digitális Középiskola 9. évfolyama számára IKM – Innocenter KHT – ME – Földes Ferenc Gimnázium 2004. Történelem a 10. évfolyam számára. Digitális tananyag a Digitális Középiskola számára IKM – Innocenter KHT – ME – Földes Ferenc Gimnázium Társadalomismeret a 10. évfolyam számára. Digitális Tananyag a Digitális Középiskola számára IKM – Innocenter KHT – ME – Földes Ferenc Gimnázium Történelem gyakorló -és vizsgafeladat-gyűjtemény a Digitális Középiskola 10. évfolyama számára IKM – Innocenter KHT – ME – Földes Ferenc Gimnázium Társadalomismeret gyakorló -és vizsgafeladat-gyűjtemény a Digitális Középiskola 10. évfolyama számára IKM – Innocenter KHT – ME – Földes Ferenc Gimnázium 2005. Történelem a 11. évfolyam számára. Digitális tananyag a Digitális Középiskola számára IKM – Innocenter KHT – ME – Földes Ferenc Gimnázium Etika a 11. évfolyam számára. Digitális tananyag a Digitális Középiskola számára IKM – Innocenter KHT – ME – Földes Ferenc Gimnázium Történelem gyakorló -és vizsgafeladat-gyűjtemény a Digitális Középiskola 11. évfolyama számára IKM – Innocenter KHT – ME – Földes Ferenc Gimnázium Etika gyakorló -és vizsgafeladat-gyűjtemény a Digitális Középiskola 11. évfolyama számára IKM – Innocenter KHT – ME – Földes Ferenc Gimnázium 2006. Történelem a 12. évfolyam számára. Digitális tananyag a Digitális Középiskola számára IKM – Innocenter KHT – ME – Földes Ferenc Gimnázium Történelem gyakorló -és vizsgafeladat-gyűjtemény a Digitális Középiskola 12. évfolyama számára IKM – Innocenter KHT – ME – Földes Ferenc Gimnázium 2011-12 Történelem érettségi témakörök vázlatosan közép és emelt szinten, Szerző Dr. Boronkai Szabolcs, Maxim Kiadó, lektorálás 2013. Földrajz 9. Digitális oktatási segédanyagok lektorálása a Maxim Kiadó felkérésére. 2014-15. Földrajz 9, Földrajz 10 középiskolai tankönyv és munkafüzet szerkesztői feladatok

Aktuális eredmények

  • Arany János Tehetséggondozó Program Országos Matematika Verseny

    országos 16. helyen végzett

    Pásztor Botond (9. NYEK/AJTP)

    Felkészítő: Merkelné Vodila Noémi

     
  • Arany János Tehetséggondozó Program Országos Matematika Verseny

    országos 12. helyen végzett

    Tirpák Noémi (12.E)

    Felkészítő: Kovács Attiláné

     
  • Arany János Tehetséggondozó Program Országos Matematika Verseny

    országos 11. helyen végzett

    Megyeri Lehel Megyer (10.E)

    Felkészítő: Csetneki Csilla

     
  • Arany János Tehetséggondozó Program Országos Matematika Verseny

    országos 10. helyen végzett

    Onofrei Márk Leonárdó (10.E)

    Felkészítő: Csetneki Csilla

     
  • Arany János Tehetséggondozó Program Országos Matematika Verseny

    országos 4. helyen végzett

    Pásztor Virág (12.E)

    Felkészítő: Kovács Attiláné

     
  • Arany János Tehetséggondozó Program Országos Matematika Verseny

    országos 1. helyen végzett

    Ruszkai Dániel (12.C)

    Felkészítők: Kovács Attiláné, Kurunczi Gábor

     
  • Arany Dániel Matematikaverseny kezdő

    országos 26. helyen végzett

    Malinkó Dioméd (9.B)

    Felkészítők: dr. Szabadfalviné Kormányos Anikó, Gulyás Tibor

     
  • Arany Dániel Matematikaverseny kezdő

    országos 5. helyen végzett

    Szabó András (9.B)

    Felkészítők: dr. Szabadfalviné Kormányos Anikó, Gulyás Tibor, Madarász Péter, Kovács Attiláné, Grallert Krisztina

     
  • Arany Dániel Matematikaverseny haladó

    országos 9-13 helyen végzett

    Molnár István Ádám (10.B)

    Felkészítők: Fejér Szabolcs, Grallert Krisztina, Győry Ákos, Madarász Péter, Tóth Tibor

     
  • Arany Dániel Matematikaverseny haladó

    országos 8. helyen végzett

    Koós Andor (10.B)

    Felkészítők: Fejér Szabolcs, Grallert Krisztina, Madarász Péter, Tóth Tibor

     

Gratulálunk!